Mijn winkelwagen
0 items | € 0,00

Bestellen

Welkom bij de webwinkel van Deco-Winkel. Hieronder vind je een korte uitleg hoe het bestellen in onze webwinkel werkt.

- In de categorieën hierboven vindt u de producten. Vervolgens kiest u de producten die u in uw winkelwagen wilt plaatsen;
- Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan "Afrekenen". U kunt direct afrekenen;
- Geef nu uw naam en adresgegevens op. Kies een betaalmethode en klik nadat u accoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden op "Verder";
- Controleer uw bestelling en adresgegevens. Klik op "Bestellen met betaalverplichting" (om te betalen via iDEAL) en uw bestelling is geplaatst.

Na definitief plaatsen / betalen van je bestelling krijg je hiervan automatisch een orderbevestiging via de mail.

Alle prijzen op deze website zijn inclusief BTW

Levertijd

Levertijd van onze producten is afhankelijk van zowel de voorraad van het magazijn alsmede onze leveranciers. Producten welke op voorraad zijn, hebben een levertijd van 2 à 3 dagen. Producten welke niet op voorraad zijn, hebben een gemiddelde levertijd van 5 à 7 dagen. Voor grafdecoraties ligt de levertijd hoger. Doordat alle grafdecoraties ambachtelijk worden vervaardigd, ligt de gemiddelde levertijd tussen de 2 en 3 weken.

Betalen

Bij de webwinkel van Deco-Winkel kan je gemakkelijk en veilig betalen via iDeal. Deze betaalservice wordt technisch mogelijk gemaakt door St. Mollie payments.

- Wat is iDEAL?
iDEAL is een betaalmethode waarmee consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van de eigen bank. iDeal is alleen beschikbaar voor bestellingen binnen Nederland.

Klik hier voor meer informatie over uw betaling via iDEAL.

Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht over één van onze producten dan kunt u een email sturen naar info@deco-winkel.nl. Vermeld u daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling, uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.